Sjökantens nya ägare: ”Vi har inget med det att göra”

2018-11-01 I förra veckan publicerade Lysekilsposten en artikel om att restaurang Sjökanten inte har betalat för sophämtningen på över ett år, och att de nu riskerar att gå i konkurs.
Men faktum är att restaurangen har bytt ägare, och de ny ägarna har ingenting med den förre ägarens misstag att göra.

Vill du också läsa tidningen? Gör så som allt fler och mejla namn, adress och telefonnummer samt hur länge du vill ha tidningen till prenumeration@lysekilsposten.se Du kan också beställa en prenumeration här. Det går dessutom att köpa digitala lösnummer på: https://lysekilsposten.buyandread.com/wl/index.htm Du som prenumererar på papperstidningen (priset är 149 kronor/månaden) får den digitala tidningen på köpet. Du kan också välja att enbart prenumerera på e-tidningen (priset är 89 kronor/månaden). Ladda ner vår app ”Lysekilsposten” för iOS eller Android för att se bilder och kompletta artiklar, samt upptäcka alla finesser i appen

Publicerad: Uppdaterad:
Nyhetsarkiv