Lysekilsbo får inget gehör av ARN

2018-04-13 En missnöjd kund i Lysekil anmälde en leverantör av vitvaror till Allmänna reklamationsnämnden (ARN). Lysekilsbon krävde en ny kyl och frys. Nämnden avslår nu konsumentens krav, då ARN inte kan se att bolaget brustit i konsumenträttsligt hänseende.

Hela texten kan du läsa i papperstidningen eller e-tidningen. Du som prenumererar på papperstidningen (priset är 161 kronor/månaden) får dessutom den digitala tidningen på köpet. Du kan också välja att enbart prenumerera på e-tidningen (priset är 89 kronor/månaden). Ladda ner vår app ”Lysekilsposten” för iOS eller Android för att se bilder och kompletta artiklar.
Vill du också ha tidningen? Gör så som allt fler och mejla namn, adress och telefonnummer samt hur länge du vill ha tidningen till prenumeration@lysekilsposten.se Du kan också beställa en prenumeration här. Det går dessutom att köpa digitala lösnummer på: https://lysekilsposten.buyandread.com/wl/index.htm

Publicerad: Uppdaterad:
Ahlbin Gustafssonahlbin@lysekilsposten.se0523-667081
Nyhetsarkiv