Joakim Harning, avdelningschef stadsbyggnadsavdelningen. Foto: Gabriel Benrdtsson

Toppchef lämnar Lysekil: ”Olyckligt att flera lämnar samtidigt”

2026-06-04 + Chefsavhoppen fortsätter i Lysekils kommun.
Joakim Harning, som är avdelningschef på Samhällsbyggnadskontoret, har fått nytt jobb i Leksands kommun.
– Jag har bara gott att säga om Lysekils kommun. Haft tio fantastiska år här i kommunen, säger han.

Redan prenumerant? Logga in för att läsa hela artikeln.

Annons