
Joakim Harning, avdelningschef stadsbyggnadsavdelningen. Foto: Gabriel Benrdtsson
Toppchef lämnar Lysekil: ”Olyckligt att flera lämnar samtidigt”
2026-06-04 + Chefsavhoppen fortsätter i Lysekils kommun.
Joakim Harning, som är avdelningschef på Samhällsbyggnadskontoret, har fått nytt jobb i Leksands kommun.
– Jag har bara gott att säga om Lysekils kommun. Haft tio fantastiska år här i kommunen, säger han.
Joakim Harning, som är avdelningschef på Samhällsbyggnadskontoret, har fått nytt jobb i Leksands kommun.
– Jag har bara gott att säga om Lysekils kommun. Haft tio fantastiska år här i kommunen, säger han.
För att läsa mer – teckna en digital prenumeration via Klarna Du också!
Redan prenumerant? Logga in för att läsa hela artikeln.
Annons