Nathalie med döttrarna Astrid och Agnes Foto: Nino Forss

Nathalie springer för revansch: ”Jag blir en bättre mamma av träningen” 

2026-05-18 +Efter ett tufft avhopp under fjolårets maraton är Grundsundsbon Nathalie Svensson mer laddad än någonsin. För den tidigare fotbollsspelaren från Brastad har löpningen blivit mycket mer än bara kondition – det är hennes sätt att hitta lugnet i småbarnslivet.  
– Jag mår väldigt bra av att träna, både fysiskt och mentalt. Jag tycker att jag blir en bättre mamma av det, säger hon inför årets start i Göteborgsvarvet. 

Redan prenumerant? Logga in för att läsa hela artikeln.

Annons