
Nathalie med döttrarna Astrid och Agnes
Foto: Nino Forss
Nathalie springer för revansch: ”Jag blir en bättre mamma av träningen”
2026-05-18 +Efter ett tufft avhopp under fjolårets maraton är Grundsundsbon Nathalie Svensson mer laddad än någonsin. För den tidigare fotbollsspelaren från Brastad har löpningen blivit mycket mer än bara kondition – det är hennes sätt att hitta lugnet i småbarnslivet.
– Jag mår väldigt bra av att träna, både fysiskt och mentalt. Jag tycker att jag blir en bättre mamma av det, säger hon inför årets start i Göteborgsvarvet.
– Jag mår väldigt bra av att träna, både fysiskt och mentalt. Jag tycker att jag blir en bättre mamma av det, säger hon inför årets start i Göteborgsvarvet.
För att läsa mer – teckna en digital prenumeration via Klarna Du också!
Redan prenumerant? Logga in för att läsa hela artikeln.
Annons