Monica Andersson Nielsen, kände att hon var tvungen, gentemot sina kunder och för personalens skull, berätta om det kärva läget för livsmedelsbutiken i Brodalen.
Kunderna stöttar sin butik i kärva tider
2024-03-11 + Efter ett inlägg på Facebook ökade Tempo Brodalen sin försäljning.
Det är ekonomiskt tuff för små livsmedelsbutiker ute på landet och det var just vad inlägget handlade om.
– Jag kände att jag var tvungen att berätta om hur situationen såg ut för oss, gentemot mina kunder. I värsta fall hade vi kanske blivit tvungna att stänga affären, förklarar Monica Andersson Nielsen, ägare.
Det är ekonomiskt tuff för små livsmedelsbutiker ute på landet och det var just vad inlägget handlade om.
– Jag kände att jag var tvungen att berätta om hur situationen såg ut för oss, gentemot mina kunder. I värsta fall hade vi kanske blivit tvungna att stänga affären, förklarar Monica Andersson Nielsen, ägare.
För att läsa mer – teckna en digital prenumeration via Klarna Du också!
Redan prenumerant? Logga in för att läsa hela artikeln.
Annons