I en anmälan till ARN begärde sotenäsbon pengarna tillbaka. Flyget blev två timmar försenat och hotellet uppfyllde inte förväntningarna. Men kravet från sotenäsbon avslås av Allmänna reklamationsnämnden. Foto: Pixabay

Sotenäsbo får inget gehör hos ARN för kritik mot resebyrå

2018-11-16 En missnöjd kund i Kungshamn anmälde en resebyrå till Allmänna reklamationsnämnden (ARN)...

Vill du också läsa tidningen? Vi bjuder Dig på en veckas gratis läsning av etidningen utan förpliktelser. Gör så som allt fler och mejla namn, adress och telefonnummer samt hur länge du vill ha tidningen till prenumeration@lysekilsposten.se Du kan också beställa en prenumeration här. Det går dessutom att köpa digitala lösnummer på: https://lysekilsposten.buyandread.com/wl/index.htm Du som prenumererar på papperstidningen (priset är 149 kronor/månaden) får den digitala tidningen på köpet. Du kan också välja att enbart prenumerera på e-tidningen (priset är 89 kronor/månaden). Ladda ner vår app ”Lysekilsposten” för iOS eller Android för att se bilder och kompletta artiklar, samt upptäcka alla finesser i appen.

Publicerad: Uppdaterad:
Ahlbin Gustafssonahlbin@lysekilsposten.se0523-667081
Annons
Nyhetsarkiv