En missnöjd kund i Munkedal anmälde en bilförsäljare i Göteborg till ARN, Allmänna reklamationsnämnden, efter att kamkedjan hoppat av. Nämnden avslår nu konsumentens krav, då ARN inte kan se att bolaget brustit i konsumenträttsligt hänseende. Foto: Privat

Munkedalsbo anmälde bilförsäljare – får inget gehör

2018-11-15 En missnöjd kund i Munkedal anmälde en bilförsäljare i Göteborg till ARN, Allmänna reklamationsnämnden...

Vill du också läsa tidningen? Vi bjuder Dig på en veckas gratis läsning av etidningen utan förpliktelser. Gör så som allt fler och mejla namn, adress och telefonnummer samt hur länge du vill ha tidningen till prenumeration@lysekilsposten.se Du kan också beställa en prenumeration här. Det går dessutom att köpa digitala lösnummer på: https://lysekilsposten.buyandread.com/wl/index.htm Du som prenumererar på papperstidningen (priset är 149 kronor/månaden) får den digitala tidningen på köpet. Du kan också välja att enbart prenumerera på e-tidningen (priset är 89 kronor/månaden). Ladda ner vår app ”Lysekilsposten” för iOS eller Android för att se bilder och kompletta artiklar, samt upptäcka alla finesser i appen.

Publicerad: Uppdaterad:
Ahlbin Gustafssonahlbin@lysekilsposten.se0523-667081
Annons
Nyhetsarkiv