Efter att ha fått tillbaka bilen gick den inte som den skulle och drog betydligt mer bränsle. Nu har mannen anmält företaget till Allmänna reklamationsnämnden. Foto: Pixabay

Anmäler företag till ARN – missnöjd med bilservicen

Bilen tappade vridmoment och drog mer bränsle

2018-01-08 Mannen från Kungshamn lämnade in sin bil för service. Efter att ha fått tillbaka bilen gick den inte som den skulle och drog betydligt mer bränsle. Nu har mannen anmält företaget till Allmänna reklamationsnämnden, ARN.

Hela texten kan du läsa i papperstidningen eller e-tidningen. Du som prenumererar på papperstidningen (priset är 161 kronor/månaden) får dessutom den digitala tidningen på köpet. Du kan också välja att enbart prenumerera på e-tidningen (priset är 89 kronor/månaden). Ladda ner vår app ”Lysekilsposten” för iOS eller Android för att se bilder och kompletta artiklar.
Vill du också ha tidningen? Gör så som allt fler och mejla namn, adress och telefonnummer samt hur länge du vill ha tidningen till prenumeration@lysekilsposten.se Du kan också beställa en prenumeration här. Det går dessutom att köpa digitala lösnummer på: https://lysekilsposten.buyandread.com/wl/index.htm

Publicerad: Uppdaterad:
Nyhetsarkiv